?

Log in

No account? Create an account
 
 
12 December 2008 @ 08:01 am
Top 50 Oricon 2008 Singles.  
Pewnie zdążył już Wam się obić ranking Oricon'u dla najlepiej sprzedających się singli 2008 roku. JE pewnie po raz kolejny zmonopolizowało ranking zajmując 20/50 miejsc.


(2007.12.24 - 2008.12.15)
1) Arashi - truth/Kaze no Mukou e (618,229)
2) Arashi - One Love (524,269)

3) Southern All Stars - I AM YOUR SINGER (520,289)
4) GReeeeN - KISEKI (493,259)
5) Shuchishin - Shuchishin (472,414)
6) Mr.Children - HANABI (468,971)
7) Thelma Aoyama feat. SoulJa - Soba ni Iru ne (456,479)
8) KAT-TUN - DON'T U EVER STOP (447,229)
9) KAT-TUN - LIPS (421,902)
10) Arashi - Beautiful days (421,876)

11) Kanjani8 - Musekinin Hero (385,016)
12) Arashi - Step and Go (374,449)

13) Masato Sugimoto - Waremokou (346,971) Total since 21/2/2007: 437,207
14) Fujioka Fujimaki to Nozomi Ohashi - Gake no Ue no Ponyo (346,217)
15) Mr.Children - GIFT (335,384)
16) Shuchishin - Nakanaide (335,367)
17) EXILE - The Birthday ~Ti Amo~ (303,936)
18) Namie Amuro - 60s 70s 80s (293,097)
19) NEWS - Taiyou no Namida (291,447)
20) Aladdin - Hi wa, Mata Noboru (267,235)
21) Hey! Say! JUMP - Mayonaka no Shadow Boy (248,084)
22) Jero - Umiyuki (260,716)
23) NEWS - SUMMER TIME (258,820)
24) KAT-TUN - White X'mas (250,106)
25) Hey! Say! JUMP - Dreams Come True (249,024)
26) NEWS - Happy Birthday (239,245)

27) Kanjani8 - Wahaha (229,094)
28) KinKi Kids - Secret Code (223,451)

29) Kobukuro - Toki no Ashioto (214,560)
30) EXILE - LAST CHRISTMAS (213,917)
31) Hey! Say! JUMP - Your Seed (208,113)
32) B'z - BURN -Fumetsu no Face- (194,970)
33) Ayumi Hamasaki - Mirrorcle World (193,016)
34) Aqua Timez - Niji (192,531)
35) SMAP - Dangan Fighter (173,586)
36) Masaharu Fukuyama - Sou -new love new world- (162,653)
37) Junko Akimoto - Ai no Mama de... (161,396)
38) EXILE - Pure/You're my sunshine (160,605)
39) SMAP - Sonomama/White Message (158,837)
40) UVERworld - Hakanaku mo Towa no Hanashi (158,105)
41) Kiyoshi Hikawa - Genkai Funauta (156,588)
42) ayaka x Kobukuro - Anata to (148,573)
43) V6 - way of life (143,599)
44) Maximum The Hormone - Tsume Tsume Tsume/[F] (140,547)
45) Angela Aki - Tegami ~Haikei Jugo no Kimi e~ (139,755)
46) Kumi Koda - MOON (138,446)
47) Perfume - love the world (135,295)
48) L'Arc~en~Ciel - NEXUS 4/SHINE (135,295)
49) SMAP - Kono Toki, Kitto Yume Janai (132,197)
50) Shota Shimizu - HOME (128,376)

ETA:

51) Tsukaza Maizu (Koichi Dohmoto) - No more (128,222)
64) TegoMasu - Aiaigasa (113,391)
69) V6 - LIGHT IN YOUR HEART/Swing! (102,803)
71) V6 - Chou (99,782)
74) 244 ENDLI-x - Kurikaesu Haru (94,044)
84) Tackey&Tsubasa - Koi Uta/PROGRESS (85,679)
116) TOKIO - Amagasa/Akirerukurai Bokura wa Negau wo (64,238)
123) MATCHY with QUESTION? - Mezamero! Yasei (59,035)
130) KAT-TUN - Keep the faith (55,580) Total since 21/11/2007: 459,919
135) Hey! Say! JUMP - Ultra Music Power (52,962) Total since 14/11/2007: 357,063
141) 20th Century - Ore Jya Nakya, Kimi Jya Nakya (50,011)
169) NEWS - weeeek (42,405) Total since 7/11/2007: 376,261

A że, post bez pochwalenia się osiągnięciami ulubionej grupy jest postem straconym, chciałabym dodać, iż Arashi jest pierwszym męskim 'wykonawcą' od 20 lat, którego single zajęły jednocześnie pierwszą i drugą pozycję.



(1973) Miya Shiro to Pinkara Trio
(1978) Pink Ladies
(1988) Hikaru Genji
(1989) Princess Princess

Hmm, dziwi mnie fakt, iż Kanjani8 lepiej się sprzedało niż NEWS. Zawsze mi się wydawało, że NEWS lepiej sobie radzi na rynku. I to, że w rankingu zabrakło TOKIO i T&T.
Tags:
 
 
Current Location: Polska, Warszawa
Current Mood: chipperchipper
Current Music: 東方神起 - DARKNESS EYES | Powered by Last.fm
 
 
 
you look so fine.: 関ジャニ∞ → ∞.leelamii on December 12th, 2008 08:15 am (UTC)
JE żondzi.

A T&T jakiś singiel w ogóle w tym roku wydali?
★ タゲリ: 『je』 ↔ johnny's » dream boyshyearts on December 12th, 2008 08:21 am (UTC)
Jak to dobrze być JE'owym niewolnikiem fangirlem.

Myślisz, że by nie wydali? To by było dziwne oO. Wydali, patrzyłam właśnie na wiki, sprzedali coś ponad 100,000 kopii.
(no subject) - leelamii on December 12th, 2008 08:24 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 08:29 am (UTC) (Expand)
(no subject) - leelamii on December 12th, 2008 08:33 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 08:36 am (UTC) (Expand)
(no subject) - leelamii on December 12th, 2008 08:42 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 08:45 am (UTC) (Expand)
(no subject) - leelamii on December 12th, 2008 09:03 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 09:09 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 08:40 am (UTC) (Expand)
magda: tsubasamagdamiss on December 12th, 2008 05:47 pm (UTC)
trochę wtrącę się - T&T wydali coś, wydali :P jeden singiel "Koi Uta", słaby niestety :(
może rok 2009 będzie lepszy?
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 06:04 pm (UTC) (Expand)
PAULINA。: ryo → hatlady_akira on December 12th, 2008 08:51 am (UTC)
Wszystko okupuja dzonysy, podobnie jak cale Music Station jest pod wladaniem Dzonego i innnym dobrze sprzedajacym sie nie-dzonysowym artystom nie pozwala pojawic sie w programie, nie ten temat, niewazne.

Ale cieszy, ze Eito tak wysoko, chociaz singiel mocno sredni jest ;]
★ タゲリ: 『je』 ↔ ryo » ordinaryhyearts on December 12th, 2008 08:55 am (UTC)
Chyba wiem, do czego nawiązujesz, chociaż może i nie? W sumie na ten temat nie wiele mogę powiedzieć, bo MS rzadko oglądam.

Się dziwiłam normalnie :D
(no subject) - lady_akira on December 12th, 2008 08:57 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 09:01 am (UTC) (Expand)
(no subject) - leelamii on December 12th, 2008 09:05 am (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 09:08 am (UTC) (Expand)
(no subject) - leelamii on December 12th, 2008 09:13 am (UTC) (Expand)
Inquiring minds wanna knowharukazepanda on December 12th, 2008 10:08 am (UTC)
ale jestem w szoku XD go Araśki~

a GreeeeN jak wysoko <3
★ タゲリ: 『je』 ↔ arashi » winnarzhyearts on December 12th, 2008 10:13 am (UTC)
Nikt się nie spodziewał. Jak się cieszę, że w końcu ich doceniono na tyle ile zasługują.
sabaku_no_lita on December 12th, 2008 11:19 am (UTC)
to tylko świadczy ot tym jakim wielkim zuem jest JE <333
★ タゲリ: 『je』 ↔ kanjani8 » 47 snapshotshyearts on December 12th, 2008 12:17 pm (UTC)
Dobrze, że jesteśmy po tej stronie barykady ;D

Zrób X'masowy layout *___*
sabaku_no_lita on December 12th, 2008 10:18 pm (UTC)
niby z kim? XD
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 11:16 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - sabaku_no_lita on December 12th, 2008 11:21 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - hyearts on December 12th, 2008 11:23 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - sabaku_no_lita on December 13th, 2008 12:04 am (UTC) (Expand)
Kimura4ever: ryo agentgosiaband on December 12th, 2008 12:28 pm (UTC)
Dziwi mnie, że Kanjani8 sprzedało się lepiej niż NEWS. Lubię jednych i drugich, ale zawsze mam wrażenie, że Eito są niedoceniani.
Że Arashi się sprzedało lepiej od KAT-TUN to w szoku jestem. Kattunów zdecydowanie więcej w mediach niż Arashi.
★ タゲリ: 『je』 ↔ ohno » you are mistaken sirhyearts on December 12th, 2008 12:45 pm (UTC)
Że Arashi się sprzedało lepiej od KAT-TUN to w szoku jestem. Kattunów zdecydowanie więcej w mediach niż Arashi.

HAHA. To akurat nie jest dość trafny argument. Ile KT ma programów? Jeden? Góra dwa? Arashi ma trzy variety show, to do tego Aiba hostuje Tensai Shimura Doubutsuen a Sho NEWS Zero. Arashi sprzedało się lepiej, bo te single są lepsze niż te KT.

Edited at 2008-12-12 12:48 pm (UTC)
Kimura4evergosiaband on December 12th, 2008 04:29 pm (UTC)
programów Arashi nie sledzę ale chodziło mi o to że częściej można zobaczyć KT w MS, Heyx3 itp
magda: niebo i tsuyomagdamiss on December 12th, 2008 05:44 pm (UTC)
ajć, ubiegłaś mnie, bo miałam właśnie u siebie tez to sobie poanalizować - tylko, że ja mam przemyślenia na temat pierwszej 200 :P
Arashi gratuluję, chociaż z tych 2 singli podoba mi się tylko jeden - Truth/Kaze..., natomiast One Love jest dla mnie absurdalnie beznadziejne i nie mogę się nadziwić popularności tej piosenki (a może po prostu mnie nie podchodzą takie ślubne pozycje?)
No i nie mierzyłabym popularności ilością sprzedanych egzemplarzy singli - Kanjani8 np. miało singla w 3 wersjach w dodatku z 2 różnymi wersjami DVD, więc fanki pokupiły po kilka egzemplarzy, ale czy to przekałada sie na popularność ogólną?
A np. takie KinKi Kids czy SMAP sprzedali mniej (ich single są na miejscach 28, 35, 39, 49, 51 (Kochan) i 74 (Tsuyo), a nikt nigdy nie wmówi mi, że oni są mniej popularni od NEWS, HSJ czy Eito.

w każdym razie, fajne zestawienie, zdecyzdowanie JE rulez ^^
★ タゲリ: 『je』 ↔ kanjani8 » bite!bite!bite!hyearts on December 12th, 2008 06:03 pm (UTC)
To znalazłaś rankingi do 200? Lol, to pewnie długa analiza by była. Ale zrób! Zrób! Lubię czytać Twoje wpisy, bo zawsze są takie pouczające i logiczne ;D

Mi One Love również się nie podoba, ale metka Hanadan jest wystarczającym powodem do sukcesu. B-side One Love natomiast jest cudowny. Na pewno coś w tym jest, wiele wersji to na pewno dobry wabik, ale wciąż mnie to dziwi XD

Jesteśmy tylko trybikami :P